Sunday, November 11, 2012

I Miss Blogging!

Olla,

It's almost 4mths x update blog!
Update pon takkk, walk-in stalker blog org len pon dah malessssss..
So not FUN at all (╥﹏╥)

Alasan:
1)Bz..bz..bz..konon buat2 bz and mmg bz since 2-3 mths dgn Tender kat Opis! (OK Fine!)
2)"Pembawakan budak" hahaha! Yes, it's true..this time pregnancy really makes me feel tired and lazy..
(Nak ckp dah tua umo baru 28..haiya!)
Maybe btul doctor ckp, IF your Hemoglobin(Hb) in blood LOW, you're always feel tired and "tercungap2"
(YES,it's true, that's what I'm feel rite now)

Smlm terrrrbukak blog sendiri bcoz my SIL mintak tlg ajar buat blog for her assignment..baru terkial2 nak tekan notebook!

Kat atas tu latest pic "Mak buyong" yg dah almost 25weeks preggy... Taken during Wedding cousin's hubby kat Melaka.. Ohhh, sooo Gemmmmmssss.. Sabo aje laa (>_<)

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...