Wednesday, August 24, 2011

Wordless Wednesday

Special Hamper for Eid'Fitri from my Consultant..sgttt terharu n very useful.. Alhamdulilah...

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tuesday, August 23, 2011

Scaling Meling!

Smlm pas iftar gi visit klinik gigi pojaan hati Dr.Kamil kat Sg. Ramal tu..
Sempat wat Scaling ngan Tampal..
Aduhhss ada lg gigi yg b'lobang ni..(Tula dulu takot nak gi Dentist, kan gigi dah x cantek :( huuuu)
Now perasan la kejap gigiku putih "menghelit" lit lap lit lap..hehe
Tapi nyilu nye sampai ke Sahur nih terasa..herrrr


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Saturday, August 20, 2011

Wednesday, August 17, 2011

Wordless Wednesday

Raya shoppingss @ The Curve (a.k.a mengulat di Hari Nuzul Quran coz Putrajaya x coti) ;p


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Monday, August 15, 2011

Arghhhhhhh..SASAU!!!

Dia buat dahhh...Meroyan btoi pompuan nih!!!!






Mampukah????

Friday, August 12, 2011

Wow! Kagumnya!!

Aku kagum nengok mommies2 dalam video nih..

We want to feed the future...!!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pY2wqltqJII

Facebook: http://www.facebook.com/pages/TheVIDEOGRAPHERZ/178622912164357 Producer: theVIDEOGRAPHERZ Videographer: -Faisal Hamdi -Eliayes Hamzah Assistant Vid...
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Thursday, August 11, 2011

Aduyaii...Macam2..Baru Anak sorang!!

Piccas ni adalah hasil lukisan pelukis termasyhor Ar. Firas Raimi...
melukis di atas Lantai Bilik yg putih...
m'gunakan Eyeliner Mama dia yg sebok make over...
sedar2 dia pgl, "Ma...tik..tik(read : Cantik) ..sambil t'sengih2..


Ya...mmg cantek!!!! (tahan Marah)

Sekali Mama dia "menazenkan" diri..
Firassssssssssssssssssss!!! apa kamu buat????
Tunduk takot cam org bersalah..tp x takot pon...
1 min lps kejadian buat balik...haishhhh

Budak Skema..pkai sluaq "Tak-In"
Lam keta dah x mo dok lam Car Seat..
Nak B'diri nak nengok Ajid (Read:Masjid)
Semo bgnn kat Putrajaya nih yg b'kubah semo dia pgl Masjid..
Rumah PM pon Masjid ka?? hehe

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Wednesday, August 10, 2011

Cinta Kembali Bertasbih


Skrg tgh gila dok baca buku cita nih..
Ngisi ms lapang bln2 posa ni..
sbb buku ni sgt bagusss..very the Islamic..penuh dgn karya2 Islam & Ilmu..
Seswai tuk org yg kurang ilmu cam aku ni..hik hik..
Ditulis oleh A.Ubaidillah Alias..nama pemuda kelahiran negeri Serambi Mekah..

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Monday, August 8, 2011

Roh di bulan Ramadhan

Assalamualaikum blogger..

Something to share di Bulan Puasa yang Mulia nih..

Menurut Hadith Rasulullah S.A.W, menceritakan apabila tiba di bulan Ramadhan, semua Roh b'kumpul di Luh Mahfuz memohon kpd Allah S.W.T untuk kembali ke Bumi. Ada Roh yang dibenarkan pulang ke Bumi dan ada yang tidak dibenarkan. Roh yang dibenarkan pulang adalah kerana amalan baik mereka semasa hayat mereka ataupun ada penjamin2 yang mendoakan mereka. Manakala Roh yang tidak dibenarkan pulang disbbkan kesalahan mereka semasa hayat mereka & akan terus dipenjara di Luh Mahfuz.

Apabila Roh dibenarkan pulang, perkara pertama yang mereka lakukan adalah pergi ke tanah perkuburan untuk melihat jasad mereka. Kemudian mereka akan pergi ke rumah anak2 mereka, org yang mendapat harta pusaka mereka & ke rumah org yang mendoakan mereka dgn harapan org yang mereka lawati itu memberi hadiah untuk bekalan mereka. Perkara ini akan berlarutan sehggalah tibanya Hari Raya Aidilfitri. Pada saat ini mereka akan mengucapkan selamat tinggal kpd jasad dan pulang semula ke Luh Mahfuz dgn bekalan yang diberikan oleh mereka2 yang masih hidup.

Wallahualam..Al-Fatihah...



Wednesday, August 3, 2011

I'm CONNECTED!!

Yeaaahhhh!! I got back my BB yesterday.. And the Besties is I got brand NEW one from Maxis as the replacement! Fresh from Oven! Haha..

Thank You MAXIS!! X sia2 aku baya mahal ko nye charges!

Salam Ramadhan everyonesss!! Dah 3rd Ramadhan today and I wish all of us will be blessed always..


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...