Thursday, June 2, 2011

Oh! Gigiku..



Penah tak korang Sakit Gigi??
Penah x korang kena cabut or Tampal Gigi???
Penah x korang fobia ngan Dr. Gigi??



Penah x korang fobia ngan Van Klinik Kesihatan yg slalu dtg setaun sekali (kdg2 dua kali) ms zaman skolah dulu??
dtg ja Van tuh, bwk semo kerusi2 & alat2 nak cabut Gigi..
Fobia x nengok "Misi2" tu dok check gigi????
adoilaaaa...
Aku mmg seorg yg Penakot jumpa Dr.Gigi..
zaman tu la aku org yg plgg kecut perot yg x hengat...
sampai aku sanggup posa arituh sbb x mau kena tampal gigi....
hahahaha

But semalam..
aku b'jaya pecah rekod..
m'buktikan yg aku dah x takot nak gi jumpa Dentist..muahaha
sbbnya...Dr. gigi nih sgtttttt professional, baik & cermat..
aku x rasa Sakit or Nyilu langsung dia tampal kan gigi..
Tabik Spring kat Dr. tuh..

Meh nak promote..
IF korang jgk penakut cam aku nih but sakit gigi...
jgn tahan2, merana ja sakit gigi nih, nk mkn pon ssh, kdg2 smpi bole demam..
korang gi la jumpa Dr. Md Kamil..
nama klinik : Klinik Pergigian Bestari..
Klinik dia dkt Sg. Ramal..
If korang tau Kedai Sate Yus kat tepi highway Sg Ramal tuh,
klinik dia sblh jerr kedai tuh...

Dr. nih mmg faham sgt perasaan org yg penakut cam aku nih..hehe
so kita senang nk b'interaksi ngan dia..
n also dia jugak boley wat Kosmetik Gigi..
treatment die pon consider Murah..
i tampal gigi smlm around rm60 - 70 jer..
after this i nak re-visit lagi for Scaling & Whitening lak ;)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...