Saturday, May 14, 2011

N.Y.A. N.Y.O.K

Arinih skali lagi aku jadik seorg yg NYANYOK (dlm erti kata lain = PELUPA)
haisshhhhh..(mengeluh memanjang)
Sejak dua menjak nih, virus NYANYOK slalu menyerang aku..Hobi kot???!!
Ari tuh, aku sendr lupa aku taruk celah mna EA Form..
Alkisah sbb nak isi E-Filing...Nak nolak KWSP camno nih??
Nak mintak another Copy of EA Form kena mintak kat Petronas lak...adehhhh leceh la KLCC nih..
Alternatif lain gi Kiosk print penyata KWSP..manually calculate lah..
TAPI...yg plg gua marah, dua ari lepas br found out EA tu lam wristlet...
Adehhhhh...

Setel satu issue..

Tadik lak, aku ilangkan Kunci Keta...
bukan ilangkan, missplace...
Satu umah aku ngan Mus dok tonggeng terbalek, kuar masuk umah m'cari..
skrg nih dah lerr musim panas...b'peluh ketiak mak aihh...
finally found out ade lam Hand bag...
Tp aku dah carik 100x punggah t'blk handbag tuh...np tak jumpa pon..??
adehhhh...

Manyak lah bende2 bodo yg aku nyanyok nih...smpi Mus dah immune ngan mak nih..
Jgn smpi aku lupa jln balik umah udah lerr..huhukk
kena mkn Supplement & amalkan mkn kismis manyak2 nih...uhuk..

Btulkan org cakap, Wanita b'salin nih putus banyak URAT!!! herrrr....Abaikan!

2 comments:

RARA said...

EA form aku pon ilang. tgk2 ada dalam dash board keta haha!

wSyaFriNaS said...

Kan! slalu misplace...kena bg Sofkopi la org cam kita nih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...