Wednesday, January 12, 2011

Over Spender this Month

 
uhhhhh...This Month i'm totally B.O.R.O.S
caya x??
lam Acc x dak $$$ bley Withdraw dah
tgl balance for Auto-Debit Insurance ja
(klo mesin ATM tu ada power cam Harry Potter kan bgs,
bley HIDE lam selimut ajaib so aku x bley nmpak dia
or sengeh nyindir cam kerang busuk suh aku pi main jauh2
or cam Ultromen, so that dia bley laser aku, gedebushhh t'golek) 
adoiiii laa..
today baru 12.1.2011
demmmmm..!!!
cpt la 22hb gaji masyukkk...

Sumpah seranah Pengajaran tok diri sendiri:
tu la gatai sapa suh spend byk sgt bln nih
x tau nk bajet langsung

Doa ku tiap2 ari:
tlg laaaa Pari2 Cantek dr langit, terbangkn $$$$$ dpn mata
or cam cita P.Ramlee mintak kat Puteri Buloh Betong nk pangsi Hikmat si Mi
(merujuk kpd Do.Re.Mi)

En.Hubby ku yang kacak, hensem lg b'gaya..
sy sayang kamu..
kasihani lah Wife mu ini, tiap2 ari tapau nasik bwk gi opis..
lunch dok sorg2 lam opis
(dgn gaya kesian)

  

2 comments:

RARA said...

aku slalu jugak cam ni, hujung bulan jenuh laaa dok bawak bekai p opis! bad habbit!

wSyaFriNaS said...

Kir:tu laa pasai..aku x mauuuu..!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...