Monday, January 3, 2011

Aktivitis

Salam Readers..(ado ko hik..hik..)
Cuti 4 arinih..Friday till Monday..
Monday opis i kasi Replacement Leave for New Year yg jatuhnya ari Sabtu..
Klo x, ktrg mmg dah dpt cuti ari Jumaat..tapi En.Najib dah umum cuti sempena Harimau Malaya menang the Suzuki Cup..so b'tambah la cuti aku...sgttttt syiokkk...

Plan awai mcm nk blk Penang..
Dah agak lama aku x pulang ke kampg halaman..huhu..
Tp dua2 keta x servis..haiyaa..Honda Servis klo x wat appoinmen mmg x dptla..fullll..
X xpect pon dpt cuti sepnjang nih..Dah wat appoinmen pon ari Selasa next week..
At last, x jadik la plan nk blk Penang..huhu dah la Opah ngan Pak Ngah dok rindu kt Firas!!
Raya Cina..k..sabaq2..

Oleh kerna x dpt lik Penang, En.Hubby pon ajak la pi shoppin...yahhhhoooo..!!!
yang tu aku soka..janji En.Hubby sponsor..Aku nya "kewangan" dah limited dah..ekekeke...
So, Jumaat kami pi The Garden, Midvaley..
Kebetulan ja, Ima baru dpt Elaun Practical dia..hehe pa lagi kan..
Kewangan kita Merdeka la..cam lagu..Cantekk..Dirimu buat ku t'tarik..btoi ka lirik nih???
En.Hubby ngan Ima rembat suaq Levis..aku bli wallet baru FOSSIL..ehehe..
Nak bli COACH x mampu..cuci mata jala kt butik tu..
Pa2 pown..Sayangggg En.Suami ;)

Sabtu, plan nak pi wedding opismate i kat Residence Otel,UNITEN..
tup..tup..tup..aku demam lak..ciss..
bgn2 pagi rasa sejuk semcm ja..dah kui 1pm pon dok sejuk takut nk mandi..apa kess??
dah la Running  Nose skali..tu yg nyampah!!
last2...Ima ngan En.Suami la jd "Mak Sitter" i yg demam nih..hehe tenkiu ;p

Ahad, kami pi IKEA..
kali ni aku nk pi gak..slamat dh baek demam..batuk ja da ckit gi..
sbbnya aku dah setaun lebey x mkn Meatball Sweedish n Kek Daim...
last aku mkn ms ngidam pregnen Si Firas..lama tuh...
skali dpt makan td, cam org gila...hahaha...ada lam 2 pinggan meatball tu aku bedal..
tgk2 bill td..mkn 3org lam RM72++ hahaha...

ni pic yg sempat amik..


x brapa suka pic nih....Gemokkkkk!!!

nyummm..nyummmm....

x tau nk wat cam na dah..photo t'pusing time upload..hehe

makan..makan...

mummy gemok

Babai..esok ada seari lg aku cuti..hemmm, nk wat pa yaa sorang2 ngan Firas nih??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...