Wednesday, December 15, 2010

Anyone Interested?

Got msg from my fren..
Merangkap my beauty consultant, Azwa.. ;)

Gambar Hiasan semata-mata

------ SMS ------
From: +60123062055
Sent: Dec 14, 2010 12:12 PM
Subject: Salam..

Salam..kami akan mengadakan kelas penjagaan wajah dan make up asas secara PERCUMA..Pada 19hb December 2010 (ahad)..di Presint 16,Putrajaya; 2ptg..
Apa yg anda akan perolehi :
 - ilmu dan teknik pemakaian dan pemilihan warna pada mata,
- kaedah dan pemilihan skin care yg dpt membuat wajah nampak sihat, segar dan ceria..
Individual consultation diberikan secara PERCUMA..
special gift utk sesiapa yg membawa 3 org rakan bersama.tq

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

mRs aGed said...

serious???nak join bleh ka?hehe

wSyaFriNaS said...

bleh..bleh Uder..
Free ja..nak bli or tanak Mary Kay nih blkg cita tau..
aku dah bg no. kontek hang kt kwn aku tuh..nnti dia kontek..

mRs aGed said...

oooo....dia dah contact..hg p ka?kalau x beli dia marah ka?aku nak p dgq cara make-up...bley ka?hehe

wSyaFriNaS said...

tak pa aih..pi blajaq ja..
syoknya, hang dh bli make up set.. kena la pkai kan..klo x rogi..baguih2..hehe..
aku not sure lg pi ka tak, coz ahad ada hal..aku pi pon singgah ja kot..hang pi sorg ka? ajk la teman x segan sgt..
aku dah pi dah klas dia dulu..syok gak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...